Statii radio Iasi Statii radio IasiStatii radio CB – 5 moduri prin care sa ext


Statie Radio CB Iasi magazin,depozit,atelier,oferta,statie,statii,radio,iasi, radio, emisie, receptie, cb, statii, amplificare, semnal, putere, 30, watti, legal, iasi, Magazinul de Statii Radio Iasi

Toate statiile radio comandate impreuna cu antena beneficaza de serviciul de MONTAJ si CALIBRAREA antenei statiei radio GRATUIT! Livrarile, interventiile, montajul si calibrarile se realizeaza in baza unei programari in prealabil, ce poate fi efectuata la 0752 404 328.


Momentan activitatea de comert a siteului este suspendata. Va multumim pentru intelegere.

Get Adobe Flash player

Statii radio CB – 5 moduri prin care sa extindeti performantele legal


Statiile radio CB sunt limitate la 4 Watts putere de iesire de catre FCC (Comisia Federala pentru Comunicare). Acest lucru mai este cunoscut si sub numele de iesire de radio-frecventa. Datorita accesului publicului larg, in plus fata de limitarea de frecventa restrictia se refera la congestii si interferente.

Mai nou, multi practica tehnici ilegale sau modifica statia radio CB (o tuneaza) pentru a functiona mai bine, sau mai rau, utilizarea unui amplificator pentru statie radio de putere mai mare este ilegala. Numai drumurile pot imbunatatii performanta unei statii radio CB.

Acest lucru este adevarat si, sincer, tipul antenei si instalarea joaca un rol mult mai important in raza de actiune a statiei radio CB. Acest lucru se datoreaza in termeni de eficienta operationala in gama antenei, tipul de castig al antenei si inaltimea si de acolo toate au o importanta mai mare in performanta unei statii radio, sunt mult mai importante pentru acoperirea radio, decat orice alt aspect. Din fericire, FCC are mai multa libertate, este vorba de ce se va face / imbunatati in termenii antenelor pentru statii radio CB. Recomandarile pentru imbunatatirea razei de actiune a unei statii radio CB sunt legate de utilizarea unei antene:

1. Inaltimea antenei – nimic nu este mai important, puteti obtine semnal maxim atunci cand antena se afla in cea mai inalta pozitie posibila. Cand se utilizeaza o statie de baza cu o antena, solutia este sa se monteze pe acoperis, sau un turn de mijloc localizat in vecinatatea campului si cladirilor. Antena se poate monta pe cel mai inalt loc in care se poate monta in masina sau cat mai jos, in conditii de siguranta.

2. Antena bidimensionala – in general mai multe antene inseamna o eficienta mai mare. Pentru o frecventa de 27 MHz, antene mai mari sunt, in general, necesare pentru a demonstra eficienta maxima. Ce se intampla atunci cand antena este laminata, redusa ca dimensiune: trebuie adaugati inductori, bobine, condensatori, rezistente.

3. Tip antena: La fel ca orice altceva, nu toate antenele sunt create egal in termenii castigurilor actuale. Dezvoltarea antenelor si a designului, nu se axeaza doar pe directia urmarita, de asemenea se are in vedere reducerea zgomotului din directii / surse nedorite.

4. Sol, sol si mai mult teren – impamantarea antenelor este critica deoarece antenele necesita o cale de intoarcere si necesita un teren intins pentru “contrabalansare” pentru a face acest lucru in mod eficient. Acest lucru este esential pentru antenele baza, este datorat limitarilor de dimensiuni mici si se poate face cu un kit pentru impamantare sau cu radiale standard pe teren.

5. Reglati antena – daca nu a fost suficient, veti avea nevoie de o verificare a antenei. Se masoara SWR – masurarea undelor radio. Marimea ideala este 1:1. Asa ca intotdeauna adaptati si fixati antena.



26124 citiri | Publicat in data de 12 Martie 2010 |statie, radio, emisie, receptie, cb, statii, amplificare, semnal, putere, 30, watti, legal, iasi, iasi



INFO LINE Statii Radio 0752 404 328
Ghid utilizare Statie Radio
Statie radio de putere
In Romania legal aveti voie sa utilizati echipamente radio cb care emit MAXIM 4 WATTI. In cazul in care detineti echipamente (statii, amplificatoare)cu puteri mai mari de 4 watti, va recomandam sa le folositi doar in tarile unde acest lucru este permis, in caz contrar riscati sa fiti amendat contraventional.
Magazin Online de Statie Radio CB
- Accesorii pentru statii radio
- Statie radio CB
- Antene radio CB
- Auto - Accesorii electronice
Statie Radio Iasi
- Statie radio Albrecht
- Statie radio Magnum
- Statie radio Maxon
- Statie radio Midland
- Statie radio PNI
- Statie radio President
- Statie radio TTI
- Statii radio Bytrex
- Statiie radio Stryker
Informatii utile
- Demo live statii radio Iasi...
- Cum functioneaza noile radare ...
- Cum lucreaza antenele in gener...
- Gain sau Castigul unei antene ...
- SWR & Reflectanta la statii ra...
- Cum alegem antena pentru stati...

AM ACTUALIZAT Catalogul de STATII RADIO, antene si accesorii pentru statii radio CB Midland Alan Bytrex PNI Maxon Stryker President Magnum TTi Intek Stabo

Atentionare comerciala: Pretul produselor este cel afisat pe site doar in conditiile in care acesta nu este cuprins in oferta saptamanii si nu este la vanzare la un alt pret (mai mic sau mai mare). Valabilitatea ofertei comerciale a produselor afisate pe site si cuprinse in oferta saptamanii este de 24 de ore de la prezentare si in limita stocului.

Cum cumpar/comand | Cum platesc | Livrare | Garantie | Termeni | Contact | Harta site Sitemap
Piese de origine Dacia IasiPiese Auto TuningMagazinul de Anvelope Iasi Dacia Service Iasi
Produs de EuroMarket.ro © Promovare Online ANPC: 021/9551

Euro Market Solutions srl © din 2009 Toate drepturile rezervate.